31.1.13

Leo Coat & Scarlet Colour to Cheer Up









When I'm writing for my blog I do not like to think about negative things, because the blog is precisely for the contrary, forget a little of the world around me and think only on things that give me pleasure.
However I am not able to remain indifferent to a phrase that someone told me: "We have to thank God today because we have jobs, we are lucky!" I do not agree with anything I've heard and the worse is that it left me sad and frustrated to know that people live life as slaves in a society that deteriorates the human condition as each day passes by. I feel small to get around this situation but it pains me to be just a bystander... Not happy! :(
Right now I can only shut me down for a few minutes and show you my bold look, red always brings me a little joy and animosity!

Quando estou a escrever para o meu blog não gosto de pensar em coisas negativas, porque o blog serve precisamente para o contrário, esquecer-me um pouco do mundo que me rodeia e pensar apenas nas coisas que me dão prazer.
No entanto não estou a conseguir ficar indiferente a uma frase que me disseram: "Temos que dar graças a Deus hoje em dia por termos emprego, somos umas sortudas!!" Não concordo nada com o que ouvi e pior deixou-me triste e frustada por saber que as pessoas levam a vida assim, como escravas duma sociedade que deteriora as condições humanas a cada dia que passa. Sinto-me pequenina para dar a volta a esta situação mas custa-me ficar de braços cruzados... Not happy!! :(
Neste momento apenas posso desligar-me por uns minutos e mostrar-vos o meu look arrojado, o vermelho traz me sempre um pouco de alegria e animação!

coat with boat front: Asos
skinny jeans: Mango
beanie: H&M Divided
bib necklace: Zara
handbag: Bimba & Lola
boots: Jeffrey Campbell


Sem comentários:

Enviar um comentário