6.7.12

Wind Blows







I found this white denim vintage jacket on sale and it seemed perfect to wear with almost everything during this windy summer because I feel very cold almost all the time and barely leave home without a jacket or something.
The dress is old but I have seen many people wearing dresses like this lately, uneven cutted.
White jacket with pink dress, a great girly contrast. It seems like we were enjoying a nice weather but in fact the wind just took over me and specially my hair...Oh, what a day!

Encontrei este casaco vintage em denim branco, em saldos e parecia perfeito para usar com quase tudo durante este verão ventoso, uma vez que eu sou muito friorenta e raramente saio de casa sem um casaquinho.
O vestido é antigo mas tenho visto usar-se muitos vestidos como este ultimamente, enviesados.
Casaco branco e vestido rosa, um contraste bem menininha. Parecia que estavamos a disfrutar de bom tempo, mas na verdade o vento tomou conta de mim e especialmente do meu cabelo ... Que dia!

dress: Muchacha (old)
denim vintage jacket: Mango (SS 12)
feather earing: H&M against aids (SS 12)
wedges: Aldo (SS 11)

Sem comentários:

Enviar um comentário