13.7.12

Mint Flavour, What Else?








Definitely, this summer color. This color reminds me of many flavours, especially ice cream flavours. Peppermint ice cream, pistachio ice cream, melon ice cream, and what else?
I already know what I'll go looking for this weekend, actually, this color as well as being beautiful, opens the appetite.
For those who know me well, gluttony is my deadly sin! Better this one than any of  the others!

Definitivamente a cor deste verão. Esta cor faz me lembrar muitos sabores, principalmente de gelados. Gelado de menta, de pistacho, de meloa e que mais? 
Já sei do que vou andar à procura este fim de semana, realmente, esta cor para além de ser linda, abre o apetite.
Para quem já me conhece bem, a gula e o meu pecado mortal! Antes esse que os outros!


blouse, shorts and wedge sandals: Bimba & Lola (SS 12)
headband: Sfera (2011)

Sem comentários:

Enviar um comentário