10.10.11

Say My Name - Lisboa Fashion Week


















Say my Name gave me the privilege of watching its debut at Moda Lisboa opening parade on Saturday, one of the busiest days of Moda Lisboa.
From the show we could enjoy mainly neutral colors, transparencies, irregular fabrics, pleats, influences from the masculine look and the minimalist forms typical from the nineties.
Say my Name is a brand that is at the forefront, confirming that the bloggers are the divas of the generation of the digital revolution, where information is accessible to everyone and where everyone can play a leading role through new forms of art, the blogs. Of course I fully agree, don’t you?

A Say my Name deu me o privilégio de assistir à sua estreia na Moda Lisboa abrindo os desfiles de Sábado, um dos dias mais concorridos da Moda Lisboa.
Do desfile podemos apreciar principalmente cores neutras, transparências, tecidos irregulares, plissados, influencias no look masculino e formas minimalistas típicas dos anos noventa.
A Say my Name é uma marca que está na vanguarda, confirmando que as bloggers são as divas da geração da revolução digital, onde a informação é acessível a todo o mundo e onde todos podemos ser protagonistas através de novas formas de arte, os blogues. É claro que eu concordo plenamente, não concordam também?

1 comentário:

  1. ah Eu na última foto do desfile, a filmar com a minha cam...

    ResponderEliminar