8.9.11

Adidas for Oysho











The news of Adidas in collaboration with Oysho is not something new. What is new is that the collection has finally hit the stores, I saw it yesterday and I can say that I was willing to buy lots of things.
The pieces combine comfort and fashion, and meet all the desires from running equipment to yoga addicts.
From this collaboration it was also created two sportive footwear designs, in black and beige, (which by the way the black ones would be very welcome in my closet).
The knowledge and practice of Adidas and Oysho’s design were fundamental in the developing of this line that makes the collection very sporty and feminine but maintaining the functionality and creativity in tune.

A notícia da colaboração da Adidas com a Oysho não é novidade. O que é novo é que finalmente a colecção já chegou às lojas, estive ontem a ver e posso dizer que fiquei com vontade de comprar imensas coisas.
Os artigos combinam conforto e moda, e satisfazem os desejos mais variados, desde equipamentos de corrida a yoga.
Desta colaboração foram também criados dois modelos de calçado desportivo em preto e em beje (que por sinal os pretos seriam muito bem vindos no meu armário).
O conhecimento e prática da Adidas foi fundamental no desenvolvimento desta linha assim como o design da Oysho o que faz com que a colecção seja desportiva mas muito feminina mantendo a funcionalidade e criatividade em sintonia.

5 comentários:

  1. Um apetite!

    http://hiimab.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. até dá vontade de fazer desporto ;)

    http://cuttingedge-pt.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Great post girl..Love them all..:)

    xxx

    Angie

    P.S:chasingkitesbyangie.blogspot.com
    Don't bother to pass by anytime..:)

    ResponderEliminar
  4. Já tenho mais um incentivo para fazer desporto!
    xoxo

    Thedressingbooth

    ResponderEliminar
  5. E eu estou a precisar de renovar o meu guarda roupa desportivo!! ツ

    ResponderEliminar