17.11.10

"The beginning"

Tudo começou era eu ainda bem pequenina.
Nessa altura já não deixava a minha mãe escolher me a roupa, era vaidosa e obstinada.
À medida que fui crescendo e passando mais tempo com as minhas amigas, era a conselheira ideal para levarem às compras, principalmente quando a ocasião era especial.
A verdade é que o bichinho da Moda já estava dentro de mim e agora resolvi dedicar parte do meu tempo a esta minha nova casa onde partilharei os meus gostos, ideias e inspirações.
Sejam Bem-vindas!


It all started when I was still quite small. By then, I wouldn't let my mother choose my clothes, I was vain and self-conscious. As I grew older I started spending more time with my girlfriends, becoming the ideal advisor. They used to take me shopping, particularly when the occasion was special.
The truth is that the "Fashion bug" bit me as a kid and I still have it, but now I have decided to devote most of my time making this blog my new home where I will share my tastes, ideas and inspirations.
Welcome!







Sem comentários:

Enviar um comentário